Partnerstwo, które zapewnia sukces
5 powodów, aby zostać Instalatorem STIEBEL ELTRON
1. Nasze niezawodne i elastyczne produkty ułatwią Ci pracę. Od prawie 50 lat rozwijamy technologię pomp ciepła, które są dziś łatwiejsze, niż kiedykolwiek: HP EASY
2. Wspieramy Cię na wszystkich etapach projektu: doradztwo, dobór, montaż i serwis, ponieważ zależy nam na długoterminowym i owocnym partnerstwie
3. Zapewnimy Ci edukację, udostępnimy narzędzia online. Chętnie podzielimy się z Tobą naszą bogatą wiedzą i doświadczeniem na temat pomp ciepła
4. W kolejnym etapie masz szansę otrzymać certyfikat Fachowego Instalatora, otrzymywać leady/kontakty do naszych klientów i wziąć udział w programie Rabat za Fachowość
5. Przy naszym wsparciu w krótkim czasie staniesz się najwyższej klasy ekspertem marki Premium.
Będziemy wspierać Cię na starcie
- Zapewnimy wprowadzające szkolenie asortymentowe i techniczne w zakresie pomp ciepła solanka/woda i powietrze/woda STIEBEL ELTRON
- Organizujemy zaawansowane szkolenia Fachowych Instalatorów odbywające się w naszych biurach w Warszawie, Wrocławiu oraz w Gdańsku, również w siedzibach współpracujących z nami Partnerów lokalnych
- Prowadzimy cykliczne seminaria i szkolenia internetowe
- Otrzymasz łatwy dostęp do narzędzi online (platforma wsparcia ToolBox)
- Zapewnimy Ci wsparcie marketingowe oraz indywidualne działania w zakresie reklamy
- Informujemy o obowiązujących programach dotacyjnych i lokalnych programach wsparcia finansowego
Nasze Know-How jest do Twojej dyspozycji
- Poznasz intuicyjne narzędzia planistyczne do przygotowywania koncepcji technicznych oraz szczegółowych rozwiązań dla klienta końcowego (platforma wsparcia ToolBox)
- Poznasz system archiwizowania wykonanych projektów i możliwość tworzenia ofert cenowych dla klientów końcowych (platforma wsparcia Toolbox)
- Aktualizowana baza produktów STIEBEL ELTRON oraz gotowych zestawów dedykowanych rozwiązaniom standardowym będzie do Twojej dyspozycji
- Szeroka gama dostępnych materiałów technicznych urządzeń oraz szczegółowych instrukcji montażu - zawsze pod ręką
- Wspieramy technicznie Projektantów i Instalatorów na poszczególnych etapach realizacji projektów: możliwość wygenerowania (platforma wsparcia Toolbox) przystępnej prezentacji techniczno-marketingowej dla klientów końcowych w zakresie dobranych koncepcji oraz danych dotyczących przyszłej eksploatacji urządzeń STIEBEL ELTRON
Pompy ciepła STIEBEL ELTRON: prosty i szybki montaż
- Standardowe zestawy pomp ciepła o szerokim zakresie stosowania (80% instalacji) ułatwią Ci pracę
- Nasz Dział Techniczny nadzoruje zaawansowane technicznie instalacje z pompami ciepła do zastosowań przemysłowych i niestandardowych rozwiązań indywidualnych
- Posiadamy instrukcje wideo dotyczące montażu urządzeń STIEBEL ELTRON (YouTube)
- Otrzymasz stałe wsparcie telefoniczne i personalne specjalistów działu technicznego na każdym etapie procesu instalacji i obsługa „back-office”
- Wspieramy podczas pierwszego montażu – konsultacje techniczne bezpośrednio w miejscu dokonywanej instalacji w zakresie montażu urządzeń
- Szybka ścieżka online zgłoszenia pomp ciepła do uruchomienia
- Możliwość uzyskania uprawnień pierwszego uruchomienia (tzw. „zerowego”) dla wyselekcjonowanych, przeszkolonych i sprawdzonych Instalatorów STIEBEL ELTRON
Wciąż z Tobą: wsparcie posprzedażowe i serwisowe.
- Oferujemy najwyższy poziom kompleksowej obsługi serwisowej: uruchomienie, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
- Posiadamy sieć zewnętrznych i wewnętrznych autoryzowanych zakładów serwisowych STIEBEL ELTRON jako efektywny system wsparcia Instalatorów (w tym back-office) w skali całego kraju
- Posiadamy infolinię serwisową dla użytkowników końcowych
- Nasz dział: szybka pomoc w ustawieniach pomp ciepła i sytuacjach awaryjnych oszczędza czas i pomaga w prostej obsłudze urządzeń
- Zespół techniczny STIEBEL ELTRON systemowo wspiera zewnętrznych partnerów serwisowych i prowadzi stałą kontrolę jakości obsługi serwisowej
- Prowadzimy kompleksową platformę serwisowa online z rejestracją działań poszczególnych etapów obsługi serwisowej (od zlecenia interwencji serwisowej po zamknięcie protokołu końcowego)
HPeasy dla Instalatorów